Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna

Hejsan! Jag har verkligen inte haft tid att blogga den här veckan eftersom jag hade väldigt mycket plugg. Den här skolveckan måste vart den värsta sedan jag började gymnasiet. I fredags hade jag prov i matte.. och det var det näst värsta prov jag någonsin har gjort, ville bara gråta. Till något helt annat...  Igår så var jag på arbetsintervju på max. Det gick verkligen riktigt dåligt, så kommer antagligen inte få jobb där. Efter åkte jag och träffade Ida, vi åkte sedan  till stan och fikade.  Idag har jag bara vart inne  och pluggat typ. Jag ska ha ett tal imorgon om framtidens natur katastrofer.. vill bara dö. Jag har inte hunnit titta på något grey's anatomy på hela helgen pga allt plugg. Aja bara 60 dagar till skolavslutningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0