Hatar mitt jobb

Ciao! har nu jobbat i två veckor på ålderdomshemmet och är inne på min tredje. jag hatar mitt jobb så himla mycket att det ska bli skönt att börja skolan igen. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men när man typ bara umgås med  bittra och dryga människor hela dagarna så kanske det inte är så konstigt. Det ända positiva med det här jobbet förutom pengarna jag kommer få är att jag får titta på tv och äta gratis fika på arbetstid. Personalen på avdelningen har absolut ingen respekt eller hyfs. Dem skräpar ner, tar inte bort sin egna disk, slänger inte skräp och är bara allmänt otrevliga. Idag var jag dock inte på jobbet, för att jag vaknade med ingen röst typ. Jag har aldrig tappat min röst helt tidigare i mitt liv, det här var första gången. Har under dagen fått tilbaka  rösten lite, så känner att jag verkligen måste jobba imorgon för att inte förlora mer pengar. 
 
Till något helt annat, på fredag drar jag till sthlm igen och träffar ida. Vi ska gå på konsert och se The tallest man on earth, längtar verkligen. Kommer sova kvar hos ida och åka hem på lördag. För övrigt så flyttar jag med min pappa till stan om tre veckor typ, ska bli ganska skönt att slippa alla bussar och busstider som jag har tvingas följa sedan 8 år tillbaka. 
 
arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0