12 DAGAR KVAR

Heeeej, har inte bloggat eftersom jag har haft väldigt mycket plugg den senaste veckan. Igår var en riktig bra dag. Började kl.10 och slutade kvart i 11. Efter skolan följde jag med hem till Ida, va inte där så länge eftersom jag behövde åka hem och packa. Åkte tillbaka till Ida efter typ två timmar och träffade henne, ellen och love. Vi  åkte sedan  till ebba och träffade massor av old friends. Åkte hem ganska tidigt ifrån ebba idag. Va hemma i några timmar men hade extremt tråkigt så åkte och träffade Ida en stund. Kom hem vid halv 9 tiden. 
Idag är det 12 DAGAR kvar tills vi slutar, är så glad. Fick dock reda på att vi kommer få mindre än 10 veckors sommarlov i år. Vi kommer börja på en torsdag istället för på en måndag som man brukar. Eftersom jag ska jobba i sommar så kommer jag endast vara ledig i ca 6 veckor.. så det här sommarlovet kommer vara lite kortare än vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0