20 DAGAR!!!!

heeeeej! Jag har inte haft något internet på flera dagar så har inte kunnat blogga. Imorgon börjar  skolan igen, riktigt deprimerande. Har varit ledig i sammanlagt 5 dagar. Är verkligen aldrig sjuk, men nu lyckades jag pricka in exakt dem här dagarna, så jag har typ haft feber 4 av 5 dagar. Men det harju såklart inte stoppat mig så särskilt mycket, har gjort nästan allt jag skulle ha gjort ändå under dem här dagarna. Har bland annat varit i hamnen och spelat basket med ida två kvällar i rad och mer kommer det bli i sommar. Nu är det bara att bita ihop, det är bara 20 skoldagar kvar innan vi slutar!!!! Vid den här tiden om två år tar jag studenten, kan verkligen inte fatta det, nyss var det tre år kvar.. tiden går fort. Det konstiga är att jag faktiskt inte kommer ihåg så mycket som har hänt under det här året på enskilda. Det enda som jag skulle säga som jag kommer ihåg från det här året var när jag tänkte byta till tessin och byte till den andra samhällsklassen på enskilda. Kommer seriöst inte ihåg något annat som har hänt det här året. Tiden går verkligen sjukt snabbt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0