GEEE MIIIG SOMMAAAR

hejhej! Idag så har jag haft np i matte hela dagen. Det gick riktigt dåligt, så är ganska säker på att jag kommer få F. Har haft ont i huvudet hela dagen, men antar att det är vädret.... ge mig sommar nu guud!!! Sedan fick jag idag reda på att jag har fått sommarjobb på kommunen i år. Är riktigt glad för det, för då slipper jag leva som en fattig kyrkråtta i sommar. Kommer jobba i tre och en halv vecka med äldre och handikappade. Kanske inte det roligatse jobbet, men det är mycket bättre än att sitta ute och rensa ogräs i parker iaf. Va även ute och sprang för en stund sedan i regnet, måste verkligen börja springa mer..  kommer annars behöva anmäla mig till nästa års Biggest loser Sverige. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0