Håll er inomhus i Nyköping

 
hejhej! idag har varit en av de onödigatse skoldagen någonsin på enskilda typ. Har verkligen inte gjort någonting alls på hela dagen. Efter skolan åkte jag hem en stund, för att sedan åka iväg på träningen som började kl.18. Var verkligen helt slutkörd efter träningen, min kondition är verkligen inte på topp direkt längre. Efter träningen cyklade jag hem och åt och pluggade. Kom nyss in för en stund sedan.. HAR PRECIS KÖRT BIL FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Jag fick faktiskt inte så jättemånga motorstopp, men det var iaf riktigt läskigt att köra själv. Nu får alla i Nyköping hålla sig inne när jag är ute på vägarna.. annars lär det väl sluta som på bilden över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0