Laborationsrapport laborationsrapport laborationsrapport

Heeeej! Är jag verkligen normal som sitter och skriver på en laborationsrapport i natur den här tiden på dygnet?!? Nej, jag är väl inte det.. Jag måste verkligen erkänna att jag nog är världens sämsta bloggare. Det har varit en period med mycket i skolan och hemma så har inte haft tid att blogga direkt. Under den här tiden som jag inte har bloggat har jag bland annat hunnit fylla 17 ÅR. Jag måste vara den tråkigaste människan som finns att köpa presenter till.. säger alltid bara pengar nu för tiden. Den enkla anledningen till det är för att jag  alltid annars bara får massor av konstiga/fula kläder av mina släktingar. Brukar inte alltid bli så jättenöjd över mina presenter men i år blev jag faktiskt det. Fick pengar, en HTC och även en tårta av Ida. Valborg firade jag med mina underbara vänner. Blev en ganska tidig kväll då vi kom hem till ida vid 11 tiden. Den här veckan som kommer, kommer också bli ganska najs eftersom vi kommer vara lediga i fem dagar mellan torsdag-måndag v.20. Dock så kommer jag väl bli tvingad att plugga under dem där fem lediga dagarna tyvärr.. Aja snart sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0