lalalalalalala

hejhej! Idag har varit en ganska bra dag, hade sovmorgon. Va på stan på lunchen med ida, åt på donken och hittade ett par superfina byxor på h&m. La undan dem tills imorgon, men är lite osäker om jag verkligen ska köpa dem.. dem ser faktiskt lite ut som pyjamasbyxor. Dem var dock inte så dyra, så jag förlorar inte så jättemycket om jag kulle ångra mig om någon månad och tycka att dem är fula och sluta använda dem.. Kan verkligen inte bestämma mig bara. På torsdag eller fredag så kommer jag få reda på om jag har fått sommarjobb på kommunen.. hoppas verkligen att jag får ett jobb. Vill verkligen inte va pank när jag behöver nya kläder/skor/jacka inför skolan i höst. Det är bara at hålla tummarna och hoppas. Omjag skulle få ett jobb på kommunen så skulle jag faktiskt ha råd att köpa en biljett till håkan hellströms konsert den 8 juni i Göteborg. Geeeee Mig sooooommar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0