dxfcgbhnjkml,ö

Den här dagen har varit okej. Jag hade sovmorgon till 10.10 idag och på den första lektionen gick vi och kollade på gravstenar på en kyrkogård. Vi har fått en uppgift att skriva ett arbete om något ämne och använda oss av primärkällor. Jag är faktiskt ganska taggad på den här uppgiften då jag har bestämt mig för att skriva om mentalsjukhus. Jag tycker att det ska bli ganska intressant att läsa om hur vården har varit i Sverige. Jag slutade iaf kvart i 3 idag och jag va hemma vid halv 4 och åt, Sedan åkte jag nästan direkt och jobbade på rosvalla och kom hem vid halv 10. Imorgon slutar jag 15.30 och börjar jobba 17.00 så det blirväl att åka direkt att jobba efter skolan. 
Borde väl sova nu.. har lovat Henke att jag ska lägga mig tidigt någon dag.. Godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0