snart börjar helvetet igen

Jag kan verkligen inte fatta att skolan börjar imorgon igen. Det känns som om lovet har varit för kort, men samtidigt så har jag hunnit med mycket. Jag tror att jag bara har suttit hemma EN dag på hela lovet och inte gjort någonting och det var igår. Resten av lovet har jag träffat kompisar varje dag. Måste dock säga att det här lovet blev bättre än vad jag hade trott att det skulle bli. Jag har väl  nästan bott själv hela lovet då min familj hos mamma har varit i fjällen. Ville verkligen va hemma på nyår så struntade i fjällen den här gången. Vi kommer säkert ändå åkta dit på sportlovet och påsklovet, så kände att det inte va något viktigt direkt. Innan vi slutade så hade jag bestämt mig för att ta med mig alla böcker hem och plugga hela lovet.. men det blir aldrig som man har tänkt sig, jag har inte pluggat någon gång på hela lovet haha. Jag vet verkligen inte hur jag ska orka gå till skolan imorgon. Jag vet inte heller hur jag ska orka gå upp imorgon. Under lovet har jag verkligen vänt på hela dygnet. Jag har väl lagt mig vid 4 eller 5 varje dag och ibland även senare. Sedan har jag typ gått upp vid halv två tiden varje dag. Om mina föräldrar skulle ha varit hemma så skulle jag aldrig få sova längre än till typ 10 varje dag. 
 
Ska försöka plugga lite en stund nu, sedan ska jag dra till stan och köpa pizza och sedan gå till ellen och kolla på film med henne och love. Ett riktigt bra avslut på lovet innan den där jävla skolan börjar imorgon. Ryser verkligen när jag bara tänker på det. Aja det är väl typ 6 veckor kvar till nästa lov. Sedan är det bara 2 veckor kvar innan jag åker till italien :))) Är väl egentligen inte så taggad på att umgås med min italienskaklass 24/7 i typ 4 dagar.. men jag ska ta varje tillfälle som går att komma ifrån dem. Det jag är mest taggad på är att flyga haha. Älskar verkligen att flyga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0